نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2675
-
الف
+

تازه ترین خبرها از فصل چهارم سریال «بچه مهندس»

نویسنده سریال «بچه مهندس» معلوماتی جدید از ساخت فصل چهارم این سریال ارائه کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «حسن وارسته» سرپرست نویسندگان «بچه مهندس» از ساخت فصل چهارم این سریال معلوماتی جدید ارائه کرد.

«حسن وارسته»  گفت: این روزها به دنبال داستانی هستیم که هم خاطره خوش فصل سوم را حفظ کرده و هم با توجه به استقبال مخاطب از این فصل بتوانیم پیشرفتی رو به جلو داشته باشیم و با داستانی پرقدرت شروع کنیم.

این نویسنده درباره حضور مجدد «روزبه حصاری» در فصل چهارم این سریال نیز گفت: محوریت داستان سریال بچه مهندس قصه جواد جوادی است، حالا اینکه در چه سن و سالی هست را هنوز نمی دانیم. ما یک قهرمان ساختیم و نباید یادمان برود که از قهرمانمان استفاده کنیم و جواد جوادی از کرکترهایی است که هر کدام از بازیگران آمدند و نقشش را بازی کردند، مورد اقبال قرار گرفتند.

این نویسنده ادامه داد: هنوز نمی دانم قرار است روزبه حصاری با گریم و بدون گریم در همان سن و سال یا برهه دیگری از زندگی جواد جوادی را بازی کند یا نه و این موضوع در حیطه اختیارات کارگردان است. از طرفی همه چیز به داستان برمی گردد و باید ببینیم ادامه همان سال است یا به چند سال بعد خواهیم رفت.

فارس نوشت: حسن وارسته به همراه «امیر شاداب»، فلمنامه دو فصل از سریال بچه مهندس را به نگارش درآوردند و فصل ابتدایی این سریال توسط «سجاد ابوالحسنی» به نگارش درآمد.

جواد جوادی کرکتر مرکزی این سریال است و از کودکی تا جوانی او در قالب سه فصل به تصویر کشیده شد. او در یک یتیم خانه بزرگ و در نهایت در فصل سوم به یکی از نخبه های دانشجویی مبدل شد.

«یونا تدین» بازیگر کودکی، «مانی رحمانی» بازیگر نوجوانی و «روزبه حصاری» بازیگر جوانی شخصیت جواد جوادی بودند.

گفتنی است فصل اول و دوم این سریال از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال بچه مهندس

دانلود سریال بچه مهندس2

ع ا

نظر شما
ارسال نظر